Lördag

Sitter på björnön och väntar på Jessica. Den hurtisen springer fem km här ute. Själv hatar jag mördarbackarna och tar hellre 2,5an två gånger. Och det var tanken idag.
Men efter ett halvt varv blev jag yr och fick ont i öronen så det fick vara. Blev iaf ett varv.
Antar att yrseln kommer av att jag varit vaken för länge utan att ha ätit nånting innan jag sprang. Ont i öronen kommer garanterat av att det är kallare ute. Har skit känsliga öron. På vintern kan jag få så ont att jag vill gråta en skvätt.
Men jag har aldrig i hela mitt liv haft öroninflammation. Det ni.

Men jag känner mig duktig ändå :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0