PMS

Jag fattar inte. Har nog aldrig varit med om PMS förut. Efter Loke slog det till. 
Vilket jävla monster jag kan bli. 

Har aldrig haft problem med mensvärk. Utan har mer värk när jag har ägglossning. Det kan jag stå ut med eftersom det bara är en dag. 

Men när den satans mensen kommer. Jag skulle kunna döda. Monster är bara förnamnet av vad jag blir. 
Känner mig febrig, trött, ivägen, varm, allt kliar, irriterad, lättretlig. Helt sinnessjukt hur mens kan förstöra flera dagar. Och mens är något vi haft i tusentals år. Varför ska det vara så jobbigt?

Nej skit på mens och PMS. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0