Sova

Började morgonen med att ge de små trollen frukost. Sen hände nått. Jag somnade i soffan. Skönt som tusan. 
Vaknade av Freja som tjoade från toa. 
Somnade om i sängen. Barnen levde för en gångs skull inte rövare. 
Börjar inse att mina troll börjar bli stora. De klarar sig själva. Typ. Haha. Mina bus. 

Just nu intar vi mellis. Sen blir det ut i slasket ett tag. Göra slut på lite energi. 
När pappan i huset kommer hem så blir det en springtur för min del. Får se hur långt jag tar mig idag. Sist blev det 3,3 km. Hoppas på över fyra idag. 
Har inget problem att få upp konditionen igen. Det är vad jag intalar mig iaf. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0