Helgen

När man jobbar natt är det ibland svårt att veta vilken dag det är. Fast det gäller även när man jobbar dag ibland. Men det är nog värst när du jobbar natt. Det har jag inbillat mig iaf. 
Klev av i onsdags morse. Sen dess har jag haft helg. Barnen har varit hemma sen i torsdags. 
Vi har varit på Leos och lekt med kompisar. 
Alltså en bra helg. 




Ikväll kliver jag på. För en natt. Sen ledig tills på onsdag igen. Men då jobbar jag helgen. Kliver av söndag morgon. Bytt så många nätter så jag har knappt koll. Lite surt faktiskt. Eller jag har inte bytt. Det är andra som bytt med mig för de behöver vara lediga. Skönt å bli av med lite helg jobb. Men samtidigt så jobbar jag andra helger istället. Men mest vardagar istället. Skönt. 
Fast jag saknar mitt nattlag en del. Få lite kontinuitet. 
Men det blir bra. Det är väl egentligen bara februari  och mars som jag har det så. 

Idag blir det en springtur med Cilla, Erik och mamma. 
Sen blir det våffellunch hos mamma och pappa. Ska bli mummans. 
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0