Bättre och bättre

Okej jag måste nog ge det nya året lite mer än negativitet. Bortsett från sjukdomar och ryggskott är det faktiskt riktigt bra. 
Börjar jobba på söndag igen. En natt sen långledig. Haha. Om jag inte blir inringd. Vilket jag nästan hoppas på. 

Som jag skrivit om förr har inte ekonomin stått på min sida. Jag har tagit några dåliga beslut men även dessa börjar reda ut sig och jag ser ljuset i mörkret. Detta ger mig ett lugn. Så skönt. Så nöjd. Ibland går det faktiskt precis som man vill. 

Jag och Thommy har tagit oss upp för ett berg. Vilket vi faktiskt jobbat på länge. 
Många motgångar med ally egentligen. Psykiskt framförallt kan jag tänka mig. Men så som vi har det nu vill jag alltid ha det. Och jag ska påminna honom varje dag att jag älskar honom och att han faktiskt är min trygghet. 

Och barnen. Vilka underbara monster jag har. Älskade ungar. 
Eeeeja och goocka (Freja och Loke enligt Loke) hihi. 











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0