Utmaningar.

Jag har funderat på det är med min utmaning för i år. Tjurruset. En mil genom gegga, vatten, uppförsbackar, nedförsbackar osv. Jag ska klara det. Det har jag bestämt mig för. 
Men för att klara detta känner jag att vissa delmål måste uppnås. 

Cola. Hur bra är Cola egentligen? Det är gott, det är det enda. Men bra? Nää. En dag i veckan (kanske två) får jag dricka denna dryck. Kommer bli galet. Cola är en stor last. För stor. Cola är en dryck som funkar precis närsom. Som frukost i värsta fall. 

Cigg. Här behöver jag inte ens säga det positiva. För finns det ens något? Njae. Förutom att det är gott efter mat. Och när man är uttråkad. När man väntar. När man är trött. Arg. Ledsen. Ja alltid praktiskt taget. Men inte när man är förkyld. Denna giftpinne ska försvinna ur mitt liv under detta år. Det har jah bestämt mig för. 

styrka. Jag har ingen styrka. Efter mitt ryggskott så känner jah att det enda som håller upp mig är en degklump. Mage och ryggmuskler. Finns inte. Dags att ta tag i detta. 

Jag har alltså tre delmål. 
Och jag ska klara det här. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0