Onsdag

Hunnit med två maskiner med tvätt.
Grejen är då den att sommaren verkar ha övergivit mig och tvätten torkar vääääldans sakta när den hänger ute på balkongen. Blir att hänga inne. Men det blir fasligt mycket tvätt all over the plejs. Men man får väl stå ut ett dygn sen är allt torrt. Önskar jag bodde större så jag kunde ha en alldeles egen tvättstuga precis som min mor och far.

Igår fick Thommy och Freja Loke att skratta. Innan har han liksom bara fnissat men igår var det ett riktigt gurglande skratt. Helt underbart. Blev varm i hela kroppen.
Freja sken upp som en sol när hon upptäckte vad hon lyckats med.
Min älskade familj.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0