Onsdag

Gick lika bra idag att lämna frejjse. Håller tummarna att det fortsätter så :) såå skönt att inte behöva lämna en ledsen tjej varje dag. Tror sommarlovet har gjort nå bra iaf!

Idag har jag inget planerat. Försöker ta död på alla äckliga flugor i köket. Fattar inte vart dom kommer ifrån. Dubbelsprayar med städgrejjs. Precis som Jessica lärt mig. Hihi. Spelar ingen roll om jag tar bort all disk direkt och spolar vatten i båda hoarna. Men icke. Gör rent diskmaskinen nu så det inte är den som drar åt sig. Men det tror jag inte. All frukt får ligga i kylskåpet så inget gott gott står framme heller.
Det är väl egentligen efter att Freja diskat. Skvätt vatten överallt.
Jaja. Dö ska dom. Ättika och saft står i varsin skål i köket. Ättikan har dödat flest än så länge ;)



Kommentarer
Sara O

Kör propplösare! Det brukar vara avloppet de lockas av... iaf här. Så det tar bort anledningen till att ,de är i köket, och mördar eventuella ägg som de lagt där nere.

2012-08-15 @ 17:34:20
Sara O

Fast det är ju lite roligt att mörda dem med sån där elekrisk flugsmälla... speciellt när de är si små "stimm" så det verkligen smattrar när man kommer med den ;)

2012-08-15 @ 17:35:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0