Onsdag

Började med att sparka upp Thommy så jag fick lite sovmorgon. Det var jag värd. Haha. Fast var så jäkla hungrig så fick tvinga kvar mig i sängen. Upp vid halv elva och käka frulle. Sen blev det bullbak. Freja skulle städa innan hon skulle få hjälpa mig. Hon försökte på andra sätt. Fjäsk och allt därtill. Undrar vem som lärt henne det. Att fjäska. Gulligt och mysigt att få höra att man är världens bästa mamma och hur söt man är. Men den gubben gick inte!! Fort som tusan slängdes allt in i hennes rum sen kom hon och bakade med mig. Hundra goda vaniljbullar blev det. Så nu är ni välkomna på fika!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0