Söndag

Idag är man lite trött minsann. Kom väl hem halv två två inatt. Åkte hem till Jossan vid halv sex. Hennes systrar och en kompis dök också upp. Hade otroligt trevligt. God mat och efterrätt bjöds det på. Mycket prat och skratt bjöd kvällen på. Och alkohol. Drack med måtta. Tog mig till salongsberusad och stannade där sen. Blev bestämt att ut skulle vi. Tog taxi ner på stan och jag har nog aldrig skrattat så mycket. Herregud! Gubben drar på maxvolym på radion och poppar gärnet. Så fort han skulle bromsa så bromsa han i takt till musiken. Nej dagens ros går fan till honom :) Väl nere blev det bmb. Dansade och röjde till halv ett då jag kände att nybliven tvåbarnsmorsa har jag gjort mitt. Buss hem och slängde mig i sängen. Idag är man lite trött och har träningsvärk i benen. Hihi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0