Tisdag

Var en bra dag igår med en tur på stan med Frejs och Jessica. Go fika på donken hanns med också. Haha. Efter det körde vi på lite lekparkshäng med Alma, Katrin och Emil. Freja var nöjd så som hon tjatat om lekparken och Alma. Tror hon saknar sina dagiskompisar. Ska bli intressant å se hur det funkar när hon börjar på dagis nästa vecka efter ett långt sommarlov. Mys :) Fick även lite film mys med min älskade man igår. Filmen var väl sisådär men man får ta vara på att man får sitta still i soffan och mysa. Idag är jag bara trött. Gick och la mig relativt tidigt och sov hela natten. Borde känna mig lagom utvilad men icke. Ocoolt. Imorn funderar jag på att gå förbi jobbet. Var länge sen. Saknar alla där på jobbet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0