Torsdag

Nu har torsdagen sprungit förbi oss.
Lämnade frejjs imorse, tog med mig Vera för hon körde kisspaus på tre mattor i sina rejs. Såklart hittades dessa genom att jag klev i det och att säga nej nej fy var för sent.
Jessica väntade utanför med veris när jag hiva in frejjs. Sen en prommis med mina fina tjejer. Inte så ofta man ser Jessica nu när hon jobbar som en tok och snart pluggar minst lika mycket.

Hem byta bebis mot bebis. Loke och jag knölade in oss i bilen och dundrade mot Ikea. Camilla väntade in oss. Hungrig var hon också efter en oändligt lång fasta pga undersökning.
Frukost/lunch och en massa snack.

Hem och hämta hundbebis och iväg för att hämta Busan. Camilla lånade Vera undertiden jag sprang in och hämta.

Fika hos Mami och Papi och sen hem å äta.

Nu sover båda barnen och snart jag med.
Thommy har ätit sån där god taco grej idag så halsbränna ab på honom. Att han aldrig lär sig ;)
Hihi.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0