Torsdag

Och så var dagisveckan slut och vi går in på helg. Rätt skönt med långhelg. Hela fyra dagar istället för två.
Lite bortskämd är man allt. Hihi.
Har tagit en promenad med Katrin nu på kvällen och när jag kommer hem sover hela familjen. Känns inte jätte bra att Loke somnade vid åtta tiden. Han brukar somna vid nio halv tio och sova till typ åtta. Känns som att det kommer spricka inatt. Hade hoppats på en slö morgon imorgon. Men icke.
Fast det hade jag inte fått ändå. Har en Jessica som kommer släpa ut mig på en springtur så fort jag klivit ur sängen. Men det blir bra ska ni se.

Har haft huvudvärk hela kvällen. Undrar om det är vädret eller om det kommer från nacken.
Ganska ocoolt är det iaf. Men det går nog att sova bort ;)

Bokat dop idag. Lillkillen ska få vatten på frillan och en prälle som säger fina ord. En hel dag tillägnad honom :) 21 oktober är det dags!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0