Torsdag

Började bra. Vaknade först av alla mina bejbs. Skönt att kunna ligga och dra sig i sängen tills den första öppnar ögonen för sen vet man att det är full fart. I med frulle. Lämna lojsan hos morfar för att sen åka på efterkontroll på Mvc. Hon hade dubbelbokat så får komma tillbaka nästa vecka igen. Hämta lillan igen och åka mot e-tuna. Frejjsan hade saknat Asta massor så det blev massor med lek. Och vad stor knutte hade blivit. Riktigt charmtroll :) Nu har vi smällt i oss mat och bakat en stor plåt med blåbärssnittar. Mums! Kommit in i en liten bakperiod tror jag bestämt. Skönt att kunna fylla frysen så man har nå att ta fram när folk kommer och hälsar på.



Kommentarer
Sara

Tack för idag! :) Kul att ses... Loke har ju oxå växt som en tok"
Nu är alla leksaker på plats igen och jag känner igen hemmet ;)
Asta ska snart nattas, så jag ska nog ta å baka lite mer småkakor. De är så smidiga, både att baka och att förvara.

2012-08-02 @ 18:44:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0