Måndag

Freja slog upp ögonen. Informerade att det var morgon och kort därefter att det var juuuuuulaaaafttoooon! Min fina tjej.

Paket slets upp och hon fick många saker. Kanske inte något hon specifikt har önskat sig. Men visste på förhand att hon skulle få det av andra.

Pim kom förbi som en jultomte och lämna klappar till barnen. Mkt uppskattat.
Även Niclas kom. Men tyvärr nästan precis när vi skulle gå till mormor och morfar.

Tog barnen under armen och pep iväg dit.
Var meningen att tomten skulle komma men fick förhinder så en stand in fick köra. Gick lika bra det :) paket paket paket! Vi hann däremellan proppa oss fulla med mat och köra lite yoga på golvet.

Nu är vi hemma. Barnen sover och jag plockar upp efter damphunden som varit i farten.

Detta var inte en jul jag hade tänkt mig. Men. Till stor del var den bra. Den andra delen saknades. Väldigt mkt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0