Måndag

Denna dag har varit lång men innehållsrik dag. Skönt att ha ngt att göra hela tiden.

Varken Freja eller Loke har sovit bra inatt. Dom har avlöst varandra med att knöla.
Fick lov att sparka upp Thommy imorse så jag fick sova en timme till. Går liksom inte att övertala dessa två godingar att mysa i sängen en timme eller två på morgonen. Längtar tills vi är överens på den punkten.

Efter frukost drog vi på oss ytterkläderna och promenerade hem till Emma som var hemma med Albin. Freja blev tokblyg. Efter ca 45min släppte det och hon blev mitt yrväder igen :)
Emma bjöd på lunch och sen blev det lite mer bus.

Hann även med lite utebus, när vi gick hemåt. Mötte Alma och Katrin utanför. Skönt att busan fick sig lite utelek också.
Väl där ute kikade Kim Pim förbi och vi gick in och tog oss en gofika!

Nu. I denna stund. Sover båda barnen.
Och. Snart ska jag göra detsamma!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0