Måndag

Tokloke har fått för sig att vakna på nätterna. Två gånger dessutom! För å få lite käk och sen somna om. Tok. På natten ska det sovas! Bestämmer jag! Ska försöka ändra om hans vilostunder lite och se om det blir bättre. Håll tummarna att jag lyckas.

Fått för mig att en gardin ska upp i vardagsrummet. Jag tycker allt att jag kan kalla mig lagom händig. Jag fixar nog det mesta själv om man bortser från el, flytspackel och annat tok. Om jag gav mig fan påre skulle jag nog fixa det med.
Problemet är bara att det ska gå fort! Det ska vara klart nu nyss direkt eller helst igår. Otålig är förnamnet. Galet.

Mitt problem är dock. Vad i helskotta ska jag ha för gardiner? Och varför? Och hur?
När det kommer till denna inredning. Gardiner, blommor, ljus, lampor och allt jox. Nej då vette tusan. Då är jag lost. Möbler kan jag hantera och möblera bra. Men allt jox. Näää.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0