Måndag

Idag har varit en lååååång dag. Men bra ändå. Varit ensam med alla tre fram till halv sex nu ikväll. Var inte riktigt planerat från min sida så dagen blev som den blev. Men kan tycka att den varit bra ändå.
Pappa kom på eftermiddagen och hjälpte mig med hallen. Nu kanske det händer något igen.
Just när det kommer till att sänka tak och dra el och massa sånt tok blir jag nollställd. Fattar ingenting. Haha. Fixa väggar är inget problem bara någon förklarar hur man gör.
Min snälla fina pappa :) som ställer upp.

Imorn är det dagis för frejjs del. Hon ska till kyrkan med dom. Mysfaktor!
Jag däremot ska på mindre roliga saker. Cellprovskontroll. Läskigt! Aldrig varit på det förut. Bara hålla tummarna att det inte är något tok!



Kommentarer
Sara O

Jag har saknat dina inlägg, det har ju varit tyst ett tag :/ Fast jag ogillar att du verkar ha mycket att tänka på.... hör av dig om du behöver ventilera :) Kram!

2012-12-04 @ 13:30:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0