Onsdag

Dåligt med sömn inatt. Upp tidigt. Jobba hela dagen. Hämta kloke. Hem till mamma och pappa och göra pepparkakor och lussebullar.
Nu sitter jag i soffan och kommer inte röra mig ur fläcken förrän jag går och lägger mig. Trött i ryggen. Jätte trött.

12-12-12 idag då. Världen har inte gått under. Massor av människor har gift sig, förlovat sig och massa annat puttinuttigt idag. Förstår varför. Samtidigt inte.
Du kommer deffenetivt (hur fan stavas det?!) inte vara ensam om datumet. Men coolt ändå. Sista gången på bra länge man kan få samma lika siffror.

Imorn är det dags för lucia. Freja ska lussa på dagis. Kommer få se henne två gånger. Värmer i kroppen. Min lilla lucia.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0