Söndag

Jobbat natt inatt. Min första natt på över ett år. Min första natt på detta jobb. Gick riktigt bra. Men sen var det väldigt lugnt också.
Fick mess vid tre av Thommy som berättade att Lokis var magsjuk. Min lilla tappra prins. Ville egentligen bara åka hem. Men samtidigt kände jag ett lugn.
Thommy har känt att sånt här har varit jobbigt förut. Hans ångest har tagit lite i överhand. Men denna gång fick jag inga panik sms eller samtal. Jag fortsatte jobba. Gick hem en halvtimme tidigare från jobbet och möttes av en sovande loke och dom andra två mysande i soffan.
Hann med två kräkor innan jag och frejjsa somnade i sängen. Skönt. Fortfarande otroligt trött men det tar jag igen ikväll.

Igår och idag har jag mått bättre än vad jag gjort tidigare. Tror nog detta lugn lagt sig över oss. Thommy verkar må bättre och barnen tar det lugnare. Visst att det alltid finns där. Man checkar av lite extra men ändå. Nej jag kan nog säga att jag är påväg tillbaka. Sakta men säkert.

Känns bra.
Nu ska jag ta mig en dusch och sen fortsätta projekt städa bort magsjukan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0