Tisdag

Har gått fort idag. Än så länge.
Sov för länge och sparkade igång dagen med att tappa mackor på golvet som Vera slafsade i sig. Sen iväg till kyrkan med frejjse som skulle ha rundvandring där. Mys. Hade velat vara med!
Sen ner på stan för cellprovstagning. Hon som grävde runt där nere var hon som förlöste Freja så på nått vis kändes det enklare att sätta sig i den där förbannade stolen som jag tror är alla tjejers/kvinnors/damers nojja och oro. Usch vad jobbigt det är. Men samtidigt skönt när det är gjort.

Hem och ge kloke mat och sen kom pappa för att hjälpa mig med taket.
Nu är vi samlade allihop förutom Thommy.

Känns skönt att ha hittat tillbaka till bloggen. Faktiskt lite skönt att skriva av sig. Även om det inte är många som läser mitt jox.
Är nog inne i en fartfylld och lite deppad period just nu. Mycket att tänka på och försöka få ihop. Drygt som attan. Men skam den som ger sig.
Jag har mina ljuspunkter som får mig att orka just nu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0