Torsdag

Juldagen gav mys med mina små och en lång innedag då jag inte alls hade lust att klä på oss alla. På kvällen tog vi oss hem till farmor. Barnen fick jätte fina julklappar och kusinerna lekte jätte fint. Full fräs!

Igår tog vi oss till mormor och morfar så jag kunde sy klart Veras kudde. Som jag dessutom glömde kvar där.
Freja fick en ny pulka efter att hennes spruckit helt. Hon var ganska onöjd från början. Det var ju ratt och broms på den här och inte två platser på. Men till slut var det den bästa pulkan ever!

Även idag tar vi det lugnt. Ska ner till syster ett litet tag och senare kommer förhoppningsvis Jossan och nowis :)

Och senare än det så blir det fika med Jessica!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0