Torsdag

Första dagen på jullovet började med en pyttig sovmorgon till halv åtta. Frukosten intogs med massor av prat och babbel om vad vi skulle göra idag. Började med jullunch på jobbet. God tomtegröt med skinkmacka till. Mums! Frejjse och Lokis var med. Båda var lika glada och nöjda :) jag med för den delen. Fick en jätte fin julklapp!
Vill ha fleeeer!

Efter det blev det lite städning och sen en tur till bredis för att inta ytterligare lite mat. Tog mig en handling på vägen hem.
Freja tjoffade i sig mellis för att sen kleta glasyr på pepparkakshjärtan. Fina blev dom. Får bara hoppas att dom överlever en tripp dit dom ska sen. Mormor och morfar och ett till farmor :)

Även tagit en långpromenad med verisperis på kvällen och en fika hos min fina Jessica fick jag också.

Nu ligger jag och lyssnar på båda mina hjärtan när dom sover. Snarkar och snusar omvartannat. Mys. Detta älskar jag. Att ha dom nära. Mina fina bästa underbara hjärtan. Vad jag älskar er!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0