Jädrans knä!

Här försöker man hålla igång med att ta sig en liten löprunda varannan dag. Har varit riktigt duktig på att hålla det också. Springer vara 2,5km men det räcker gott åt mig just nu. Kommit så långt att jag kan ruscha upp för backarna och fortsätta springa efter det. Utan att säcka ihop och dö på fläcken. Haha. Känner mig duktigt. Men när jag nu kommit in i det och sprungit varannan dag i iaf fem sex veckor så börjar mitt knä spöka. Ont gör det. Fy sjutton! Sist kunde jag knappt gå efter jag sprungit klart. Galet! Så idag fick det bli zumba. Vilken grej. Där står man i vardagsrummet och stegar lite hit och lite dit. Även lite runt och upp och ner. I tjugo minuter. Och svettig blev jag. Läskigt otränad man är!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0