Onsdag

Freja och Loke ligger i babygymmet och pratar. Mina fina :) Loke är Frejas solstråle. Hon vill gärna vara med och vara nära Loke hela tiden. Snälla storasyster. Jag hade ju beställt sol till idag så tjejerna skulle få leka och plaska. Men icke. Solen gömmer sig bakom dessa gråa moln i vanlig ordning. Fan jag vill ju kunna gnälla över att det är för varmt och jag bränner axlarna var och varannan dag. Men njae. Riktigt så har det inte varit hittills denna sommar. Eller jo lyckats bränna axlarna iaf en gång och jag har fått gnälla nån dag att det varit varmt. Men det är inte tillräckligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0