Sol

Vädret blev bra till slut. Varit varmt hela dagen men solen kikade fram efter lunch. Skippade tankarna om parken zoo eller kungsbyn idag. Med tanke på allt regn som öst ner vill jag inte veta hur geggigt det är eller var ute på kungsbyn och till parken zoo vill jag ha med mig hela familjen och Thommy var inte fit for fight idag. Så vi håller tummarna för fint väder på onsdag. Så får vi se om vi får nå mer sällskap med oss. Blev en tur till Ikea och erikslund idag istället. Fick med mig lampor, två tröjor och en bikinitopp med mig hem. Nöjd som bara den. När vi lämnade av mamma hemma bestämde sig Freja att följa med. Får se när jag får tillbaka mitt yrväder. Hon hade turen att få åka raggarbil med ut till westerqvarn så hon har det bra :) Passar på att ha lite kvalitetstid med min minsta. Han ligger och sprattlar i gymmet och jag tänkte göra han sällskap ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0