Spring i benen och tankar i huvudet.

Tog mig en springtur. Och det var tungt som fan idag. 2,5 på 16 minuter. Innan jag blev med barn så tog det 11 minuter. Ska ner till det igen innan jag ökar till 5km. Thommy ska få fixa en dvd åt mig med typ zumba eller nå så jag kan stå här hemma och härja. Vet att jag iaf kommer ha två som sitter och fnissar åt mig. Men det är det värt! Ska få bort 6cm runt midjan sen är jah nöjd! Tankarna ikväll är många i huvudet. Men jag vet samtidigt att det kommer bli bra och kännas bra till slut. Nu blir det film med mina killar. För lillan svek oss redan i bilen och hon sover för natten. Puss på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0