Tisdag

Igår tog jag en bloggfri dag. Eller.... Hmm.. Jag har nog inte riktigt kommit in i det här med å blogga ännu. Vissa dagar blir det flera inlägg andra dagar glömmer jag. Nån gång kanske jag blir bättre på det här. Igår firade vi min fina pappa. Han blev ett år äldre igår. Vi fick goda hamburgare och tårta. Mums! Idag ska jag ner till vuc, prata om mina betyg och några kurser jag vill gå. Ska plugga upp några betyg så om jag vill plugga vidare sen på högskola ska det inte vara några problem. Funderat på att plugga vidare till syrra men inte riktigt övertalat mig själv ännu. Kanske om några år men då vill jag ha fixat allt innan så jag slipper plugga svenska b och religionskunskap då. Nej lite frulle sen ner å träffa persika som också ska dit.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0