Tisdag

Igår åskade det när jag gick och la mig. Bara småfjuttar men ändå. Skönt att det laddar ur lite. Idag vaknade jag till regn. Haft kläder hängt ute för att torka. Kan ju säga att dom hängt där i mer än två dygn. Inte sjutton torkar nått. Måste ju tvätta igen inser jag. Men har ingenstans att hänga det. Bara hoppas på att kläderna torkar fortare nu när jag tagit in dom. Vilket i lands problem. Haha. Idag tänker jag ha en innedag. Vill helst inte alls gå utanför dörren men inser att det måste jag. Mjölken är slut. Visst Freja är nöjd som får vatten eller saft istället. Men jag vill ju ha mjölk. Och tycker att hon också ska dricka mjölk. Nej nu blir det lite städning och sen pyssel. Önskar jag hade en symaskin när vädret är såhär!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0