Torsdag

Var tvungen att titta vad det var för dag idag. Ingen koll längre. Så är det med sommarlov. Satt och tittade på so you think you can dance igår. Och jag insåg hur mycket jag saknar dansen. Jag började dansa balett när jag var fyra år och efter det har jag nog dansat det mesta. Gick ju även på fryx i dansklass så dans har funnits hela min uppväxt. Det har varit balett, disco, rock'n'roll, flamenco, jazz, ragga, breakdance, moderndans, afrikansk dans. Ja det mesta. Det jag saknar mest är baletten. Men samtidigt inser jag att jag aldrig kommer kunna dansa så som jag kunde förr. Men jag skulle vilja. Dans gör mycket för både kropp och själ.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0