Fredag

Naglarna har fått sig en uppfräschning och nu segas det i soffan.
Pommy fixar och donar med bössan i köket. Såklart pratar han med sig själv också. Alltid lika kul att lyssna på honom.

Frejjsan fick turen att somna i våran säng ikväll. Ser fram emot att gå och lägga mig. Få hålla om min lilla fisa.
Anledningen är ju den att imorgon ska båda busarna sova hos mormor och morfar. Måste få gosa extra mycket innan det.
Har kloke bredvid mig just nu så han blir inte heller utan gos ;)

Imorn är det dags för kräftskiva hos Katrin och Emil. Sett fram emot det så det ska bli riktigt kul :)



Kommentarer
Katrin

Men du jag vill oxå ha såna naglar :)

2012-09-07 @ 22:18:29
URL: http://kanskeendag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0