Kväll

Dagen har varit bra. Fått städa fast en hund jagat både dammsugare och mopp. Även tvättat en del vilket behövdes upptäckte jag. Skönt att ha det gjort så man har en ledig dag imorgon.
Frejjse har dagis så jag och liten ska hänga i soffan tänkte jag. Sen hoppas jag på fint väder så vi kan köra lite lekparkshäng efter dagis. Då blir nog både Freja och jag nöjda :)

Kloke somnade halv sju ikväll. Vilket antagligen kommer resultera i att han vaknar typ fem imorgon. Men jag hoppas på sovmorgon till iaf sju.
Mina minigrisar har haft en period där dom vaknat sex halv sju varje morgon. Trött mamma och trötta barn tidigt på kvällarna.
Freja somnade vid nio ikväll så hon sover nog tills jag väcker henne imorn.

Nu ska jag ta min knäppis till hund och gå och lägga mig. Hon låg nyss och försökte äta upp sin egna svans. Haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0