Onsdag

Lagom slö idag. Men det får man vara tycker jag. Barnen har sovit hela natten. Och båda två sov innan halv åtta igår kväll. Galet skönt. Man får egentid på kvällen redan nu.
Men det är väl så. Första barnet har man ingen riktig koll. Man myser lite extra i soffan på kvällen. Sover lite extra på morgonen. Men när man har två har man rutin. Rutin är ta mig sjutton allt. Känns det som.
Nån form av rutin behöver man i livet annars blir det nog tok.
När Freja kom fick jag någorlunda rutin. Victor behövde gå ut på morgonen. När lillan fått sitt första skrovmål på morgonen var det bara att kliva utanför dörren. Vagn i ena handen och koppel i andra. Var väl därför jag tappade mina kilon så pass fort. Haha.
Har tappat alla kilon nu med. Men man märker att kroppen ser och känns annorlunda. Lite dallrig och mjuk. Haha.
Som en deg ;) men det är hett!

Nä lite frukost kanske?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0