Onsdag

Jag måste erkänna att jag är lyckligt lottad som har två barn som sover hela nätter. Om jag bara går och lägger mig i tid så är alla pigga och glada när dom små slår upp ögonen.
Måste säga att jag är rätt så pigg med tanke på att jag gick och la mig halv tolv och Loke vaknade halv sex. Somnade om till sju efter lite mat :)

Idag blir det fullt upp. När vi hämtat frejjsebus från dagis åker vi och grattar Sandra. Fina fina Sandra blir hela 25 år idag. Haha. Hoppas det bjuds på nå gott ;) är ju en av den sorten som älskar sötsaker och fika i massor! Mohahah.

Efter detta ska jag iväg och få fötterna uppätna ihop med mamma och Solveig.
Läskigt men coolt. Fiskspa! Fiskarna äter upp all död hud på fossingarna.
Dessa fiskar kommer bli smällfeta och asmätta när de är klara med mina fötter. Haha!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0