Söndag

Igår var vi på cirkus.
Lånade ut Vera och Loke till mormor och morfar och tog Freja under armen och åkte till rocklunda.
Var mysigt och kul.
Alma, Katrin och Emil var med också. Freja tröttnade väl när det var en kvart kvar och kissnödig blev hon också såklart.

Kvällen spenderade jag hos Jessica. Var länge sen vi hade en te och prat kväll. Trevligt som alltid.

Idag har gått i lugnets linje än så länge.
Freja har 39 grader. Febertjejen. Hon snarkar fint bredvid mig i soffan.
Gjorde våfflor för vi skulle äta lite myslunch men slutade med att jag satt och åt själv. Roligare kan man ju ha. Och mysigare......

Nu väntar jag på Sandra och Sara så jag får lite sällskap.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0