Torsdag

Har varit en bra dag idag.
Förmiddagen gick åt att inte göra nånting! Gick hem till mor och far efter jag lämnat Freja på dagis. Där var det full rulle i trädgården. Hjälpte till tills Loke ropade från vagnen att han var hungrig.
Slängde oss båda i soffan och slötittade på tv tills dom var klara där ute.
Fick lite mat i magen sen kidnappade vi mamis bil. Hämtade storbusan och tutade mot e-tuna.
Fika, presentöppning, prat och bus väntade. Alltid lika trevligt. Knutte har dessutom vattkoppor så får se om jag har två prickiga barn inom kort. Haha.

Vad tycker ni om det egentligen? Är det okej att avsiktligt smitta ner sina barn?
Jag tycker det. Iaf när det kommer till just vattkoppor.
Varför vet jag inte. Men det är något man får en gång i sitt liv. Kan ju vara skönt att ha gjort det liksom. Passa på nu när jag ändå är hemma med kloke.

Och Loke. Han vill dessutom vinna en åkpåse. Från thebuppabrand.
Läste spiderchicks blogg som lottar ut fyra stycken.
Valde en med stjärnor. En stjärna till en stjärna. Eller hur? ;)
Bara att hålla tummarna nudå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0