Lördag

Dessa dagar tycker jag om. Ett lugn men ändå totalt kaos, i små doser.
Vaknade tidigt men kom inte riktigt ur sängen. Kändes som jag vuxit fast. Klockan sju klev jag upp och dagen var kommen.
Helg frukost intar vi framför tvn eftersom inga tider eller måsten finns. Man får äta frulle fram till lunch om man så gärna vill.
Loke somnade vid nio och jag intog liggläge i soffan. Kikade med ett halvt öga på tv med frejjse.
Vid lunch gick vi till mamma och pappa och hämtade frejas cykel.
Sen dess har vi varit ute. Vid fem (?) tror jag vi åkte till pizzahut med Alma, Katrin och Emil. De följde även med hit efter och gick nyss.
Nu sitter jag i soffan. Det hettar i ansiktet och jag känner ett lugn efter denna dag. Fy bubblan. Nu längtar jag efter sommaren!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0