Tisdag

Valborg idag. Som vanligt är det Valborg väder. Kallt, blåsigt och regnigt. Blä! Men så är det.

Om tre dagar slutar jag röka. Enligt en app jag har. Sen om jag lyckas är en annan sak men det ska gå. Det är inte ens gott längre.
Som sagt. Nytt liv ska skapas. Vi hivar ut pengar på sådant vi inte behöver. Cola och cigaretter. Pengar jag hade kunnat köpt kläder och leksaker för till mina barn. Och så ska det bli!
Sen så blir det att börja jobba. Snart är vi i fas.
Snart!

För att nå ännu mer lycka, välbefinnande och bra mående ska jag börja springa och träna upp mina muskler. Det kommer göra mig gott.
Detta är första dagen på över ett år som jag känner träningsvärk. Min mage ska bli så platt det går.

Jag ser fram emot att komma närmare mina mål. Gnäll inte på mig. Fråga mig inte. För om någon lägger för mycket tyngd i vad jag gör så kommer jag falla bakåt.
Men jag ska lyckas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0