Fredag

Ny dag. Det är så tyst här hemma. Ingen frejjse som väcker upp hela huset.
Vi skulle ha träffat Jossan och Nowa igår men denna teknik förstörde lite för oss. Jossan hade skickat ett mess som jag inte fått.
Där står vi ute och väntar, ingen som dyker upp. Jaja så kan det gå när man litar på dessa telefoner. Egentligen borde man göra sig av med den också? Men då skulle man verkligen bli totalt avskärmad. Det är inte ofta man får oinbjudet besök så vad skulle hända om ingen kunde höra av sig till en. Jo dött. Totalt dött. Haha. Nä så vill jag inte ha det.
Tycker om liv och rörelse. Alltid. Det är mysigt och värmer och se all kärlek och glatt humör.
Frejjsan blev jätte ledsen igår. Hon hade verkligen sett fram emot och träffa Nowa. Men så är det ibland tyvärr. Hon satt helt tyst i bilen på vägen hem och till slut säger hon med liten liten röst "jag kanske kan sova hos mormor och morfar i alla fall"
Min lilla gosa. Ringde mormor direkt som sa att hon fick sova där. En glad Freja igen.
Hon och kloke ska vara där idag ett litet tag under tiden jag ska på undersökning. Så nu vill jag att alla håller tummarna att det inte är något fel på mig!

Senare blir det en resa till storstaden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0