Kväll

Idag har varit en utedag.
Började med lek med Alma och Katrin. Sen gick vi till mamma och pappa, fick lite mat och hade väldans kul.
Loke fick åka en premiär tur i pulkan. Han tjoade, pratade och skrattade hela tiden. Mys <3
På vägen hem bestämde vi oss att vara ute även när vi kom hem.
Lämnade pulkorna och tog kloke i vagnen. Freja fick leka av sig med Alicia och novalie.
Väl hemma blev det mellis och lite senare även mat.
Jag och Freja tog en promenad till affären och nu är det fredagsmys på hög nivå. Freja har tagit ut sitt täcke i soffan. Chips, grönsaker och dip är fram dukat. Oj oj oj vad jag älskar min tjej. Fredagsmys har fått en ny innebörd.
Underbara älskade.

Imorn är ingenting planerat. Luuugnt ska vi ta det iaf :)



Kommentarer
Camilla

Hojta till om du känner för fikabesök ....är alltså så fräck att jag bjuder in mig själv ;) haha

2013-02-15 @ 21:20:43
URL: http://camillaanderssonskane.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0