Lördag

Fick en bra morgon. Barnen var snälla och härjade inte det första dom gjorde. Skönt.
Freja slocknade i soffan igår bredvid mig. Hon var ledsen för vi hade glömt hennes jacka i Sthlm. En superfin grön välsydd kappa. Freja hade varit så fin i den. Får se om vi lyckas få hem den. Hoppas på det iaf. Min fina tjej.
Thommy och Tommi kom hit igår kväll. Drack nån öl sen drog dom ut. Vet inte när Thommy kom hem. Sover som en stock. Hehe.

Om ett litet tag ska jag klä på barnen. Lämna den lilla hos mormor och morfar för att sen dundra ner på stan med min jänta och gå på bio.
Jossan skickade mess nu på morgonen och frågade om vi ville med. Självklart!
Bio och träffa nowis! Frejas dag är gjord :)

Ikväll har jag ingenting planerat. Skönt. Kanske kolla på melodifestivalen eller det där kraffset.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0