Måndag

Loke har blivit helt odräglig att natta. För någon vecka sen kunde man lägga honom i hans säng, han stöka runt lite och till slut somna av sig själv.
Men inte nu. Nej nej. Nu ska man vagga, gunga, vissla. Antingen står man där och får mjölksyra i armarna eller så ligger man ner och nästan somnar själv.
Det är tålamodsprövande samtidigt det är mysigt.
Igår byttes vi av. Thommy började, han höll väl på typ en halvtimme. Sen tog jag över. Tog med mig båda barnen och la mig i sängen. Loke somna efter en halvtimme och Freja fem minuter efter det. Så jäkla mysigt. Hade en på varje sida som låg och snarkade.

Sen har min lilla herre mer tok för sig. Han vaknar på natten. Minst en gång. Sista dagarna har det varit två. Huuuungrig!
Försökt truga i honom mer innan han somnar men det gör nästan saken värre.
Får hoppas att detta vänder snart också.
Jag har absolut inga problem att gå upp tidigt med kidsen. Kan nästan tycka att det är skönt. Fånga dagen för sjutton! Men jag vill sova en hel natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0