Natt

Snart iväg till jobbet. Nattarbete väntas.
Två nätter sen är jag ledig igen.
Mitt förra nattjobb var lugnt och skönt på sitt vis. Men att jobba ensam. Sitta och bara vara i tio timmar i min melodi. Jag klarar inte riktigt det.
Jag behöver rörelse runt mig för att klara nattjobb.
Visst jag har lite svårt att sova på dagen men det är för att det är rörelse runt mig hela tiden. Ett barn som tjoar eller något annat.
Om det var lugnt och tyst skulle jag klara nattjobb galant.
Man jobbar färre dagar, fler timmar per natt och får ut mer i lön. Skulle passa mig fint.
Bara båda barnen var ute eller på dagis.
Får se om man kan lyckas få en natt tjänst sen efter föräldraledigheten.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0