Tisdag

Trötter. Det är jag det. Men inte så trött att jag skulle kunna somna stående. Den perioden har jag gått förbi.
Detta är nog en utav de första gångerna jag känner något "övernaturligt".
Nån går förbi i ögonvrån och när jag tittar är ingen där. Ppr larm börjar tjuta utan att någon är där.
Spooky shit jao.
Men jag kände inget som helst obehag.
Inte det obehaget jag kände när jag städade på ett dagis för herrans år sen.

Sitter och matar kloke nu. Snart iväg med frejjse till dagis och sen vidare till Bvc med kloke. Sen hoppas jag på lite sömn! Ytterligare en natt väntar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0