Torsdag

Helgen närmar sig.
Idag blir en lugn dag. Ska träffa Jossan i eftermiddag. Fram till dess tar vi det lugnt.

Imorn ska jag till sjukan för undersökning och sedan åker vi till Stockholm. Förhoppningsvis. Ska bli skönt att komma ifrån Västerås om så bara några timmar.

Idag inaktiverade jag min Facebook. Verkade för enkelt. Bara klicka på en knapp. Men folk ska fortfarande kunna ragga mig i bilder och bjuda in mig på Events. Jag vill inte det heller. Fan så knöligt det ska vara att faktiskt ta bort något. Även om det bara är ett tag framöver. Knepigt.
Instagram kommer jag ha kvar. Kanske inte uppdatera om vårt liv osv men ändå.

Får se hur resten faller ut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0