Måndag

Ny vecka. Startar den med jobb. Måndag och tisdag. Rätt skönt ändå.
Men vill börja jobba mer natt. Drar in mer pengar. Fler dagar som kan tas bort och jag kan vara hemma längre. Max två pass i veckan är perfekt. Hade ingen som helst lust att jobba idag men när jag väl kom dit kände jag annorlunda. Så skönt och kul. Kan helt ärligt säga att jag älskar mitt jobb. Alla jobbarkompisar och uppgifterna.
Visst att torka bajs är väl inte världens roligaste. Men att få hjälpa någon. Få personen att le och tycka att det är helt okej att ligga inlagd.

Pappa har varit här idag. Har fått på dörrfoder runt alla dörrar. Ser helt annorlunda ut. Börjar se klart ut. Love it!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0