Söndag

Gick och la mig innan nio igår. Fortfarande trött fast jag sovit typ fyra timmar mer än vanligt. Lite vitamin och järn brist kanske? Blir att proppa berocca i några dagar och se om det hjälper. Om det inte gör det är det nog mer sömn som krävs.
Längtar efter att kunna ligga i sängen. Med mina små och mysa någon timme innan det ska klivas upp och fixa frulle.

Eller bara det att ha två barn som sover hela nätter. Efter magsjukan och en kort tid innan också för den delen har kloke fått för sig att vakna minst en gång per natt och vilja ha mat.
Freja har i flera månaders tid varit duktig och somnat i sin säng men nån gång under natten kommit in till mig. Vissa nätter vaknar jag inte ens utan inser på morgonen att hon ligger bredvid mig. Andra nätter ska det stökas och bökas bra länge innan hon somnar om. Cräjsy!

Imorn är det dags för tandläkaren för Freja och golvet i våran hall att rivas ut. Lovely!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0