Tisdag

Förkylningen kom försvann och kom igen. Fan vad less jag är på å snora, hosta och ha småfeber.
Förmiddagarna är värst. Slemmar igen totalt och humöret är i botten. Tog mig till Ikea för en frukost med Skåne idag. Det var det jag orkade idag. Blä!
Nya tag i morgon. Proppar apelsin, vitaminer och te. Nu ska jag bli frisk!!!

Från det ena till det andra. När man kommer upp i en viss ålder eller fått barn så ska man göra cellprovstagning. Vilket jag tycker är bra. Så man vet att allt står rätt till. Att muffen och allt där inne mår bra.
Att det tar lång tid innan man får svar kan jag stå ut med. Speciellt om man får ett bra svar.
Men! De som får ett brev i brevlådan där det står att de ska komma på ytterligare undersökningar för att förändringar hittats. Fy fan. Vem vill ha ett sånt svar på brev. Ring för i helvete upp personen. Prata med den så personen slipper oroa sig eller må dåligt.
Jävla as!



Kommentarer
Camilla

Tack för en supertrevlig förmiddag :) Hoppas förkylningen ger med sig snart
Kram

2013-01-29 @ 23:40:59
URL: http://camillaanderssonskane.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0