Lördag

I onsdags blev min lilla kille stor. Han blev hela ett år!! Firades med paket innan frukost, kalas på dagis och gårdsfest. Mormor, morfar, moster, gudmor och nowis kom och firade honom. Katrin, Emil och Alma firade honom i lekparken. Han fick bollar, bilar, regnkläder, strumpor och en väska. Dundernöjd kille fast han antagligen inte riktigt fattar att han fyllt år ;)

I torsdags var vi till kärrbo prästgård med dagis. Tror alla var lika nöjda med dagen :) mycket bus var det. Djur, hö och traktorer. Hihi.

Igår hängde vi hos mormor och morfar ett tag och sen i lekparken tills barnen skulle sova. Och håll i hatten!!! Loke sov heeeela natten och vaknade inte förrän halv sju! Det är över en timme senare än vanligt! Kände mig nästan lite utvilad när jag vaknade. Haha.

Idag blir det mer firande. Farmor, farbror X2 och kusinen. Även Jessica och Pim kommer förbi :)
Och ikväll blir det utgång för mig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0