Söndag

Lagom seg. Blev sent igår och minstingen vet inte vad sovmorgon är. Ju senare man går och lägger sig desto tidigare ska man vakna känns det som. Blöööh.
Ska jobba inatt. Och på tisdag natt.
Måste skriva klart ett arbete idag också.
Sen är jag klar med båda mina kurser. Känns bra fast jag inte kommer skicka in betyg till högskolan.
Har inte råd att börja plugga nu.
Sen är jag lite tveksam. Vill jag bli sjuksköterska? Lika bra att ta lite break och fundera.

Vädret är på vår sida iaf. Fint väder mest hela tiden. Idag hade loke shorts på sig för första gången. Sötnosen.
Nu måste han bara börja gå!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0